دیدار بین پیکان میزبان واستقلال که قرار بود در شهر قدس برگزار شود به استادیوم آزادی منتقل شد این بازی که با رفتن استرا ماچونی به علت پرداخت نکردن مطالبات این مربی بود بدون حضور سرمربی برگزار شد وریا غفوری بطور موقت جانشین سرمربی گردید این بازی که با دوگل استقلال هم توام بود در نهایت با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت تمام حواشی این تیم نبود سرمربی بر روی نیمکت استقلال بود. و نیز هواداران استقلال خواهان بازی نکردن استقلال در برابر پیکان بخاطر اعتراض نبود استرا ماچونی بیشترین سهم حواشی این بازی بود.  وخوشبختانه بازهم قائدی بود که توانست دروازه پیکان را باز نماید وخودرا اقای گل نماید و گل دوم هم توسط وریا غفوری به ثمر رسید این بازی که به داوری بنیادی فر برگزار شد گل دوم بازهم در دقایق وقت اضافه ومتاسفانه با سختگیرانه  داور روی تکل علی کریمی بر روی حریف واز روی ضربه ازاد پیکان حاصل شد که توانست از خطر باخت دور شود.  در این بازی دیاباته بازی نمی کرد با این وجود هنوز استقلال با 26 امتیاز وبا یک بازی بیشتر در راس جدول لیگ برتر قرار دارد بازی بعدی در برابر شاهین بوشهر است وتمامی هواداران استقلال ونیز کادر فنی خواهان بودن سرمربی محبوب خود هستند

 

ترکیب استقلال

 

حسینی – دانشگر – چشمی – غلامی – غفوری – میلیچ – ریگی – کریمی - اسماعیلی(74- تبریزی) - قائدی(3+90- آقایی) - رضاوند(85- باقری)

 

 

سرمربی(موقت): وریا غفوری

بازی ,استقلال ,پیکان ,غفوری ,سرمربی ,برگزار ,وریا غفوری ,هواداران استقلال ,استرا ماچونی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درگاه پرداخت الكترونيكي چیست؟ طب سنتی ایرانی تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. !!!بـــــــدون شــــرح!!! فروشگاه بلبرینگ و رولبرینگ فلزیاب صنعتی ایران دانلود رمان I JOB (کسب درآمد در منزل)